Reviews
Mevr. Marjolein Hooijer-Boertien over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Fieke van der Aart over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Kyenne Groenendijk over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij vonden het erg leuk, het werkte ook erg goed dus dat was fijn!
Mevr. adinda arian over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben het met jongens van 12 gedaan.. Het was moeilijk om de taken gelijk te verdelen dus voor de een was het leuker dan voor de andere... maar op zich hebben ze de hele toch van 2 uur in de regen met plezier gedaan.. dus dat is een goed teken! Vooral dat je nu met andere ogen door je eigen stad loopt werd als leuk ervaren. De puzzels waren niet altijd even aansprekend voor ze.. Ik merkte dat er daarvoor iets te veel herhaling was... Het moment dat iemand het echt goed had en dat die daar ook heel erg trots op was, was ook niet heel vaak omdat het ietsje te makkelijk voor ze was.
Al met al was het wel geslaagd en hebben ze een leuke middag gehad... we hadden alleen start problemen omdat de app niet wilde starten en toen we het hulpnummers belde nam er niemand op.. dat was echt wel een suf begin van de tocht... Uiteindelijk heb ik alles opnieuw opgestart met code en al en schoten we gelukkig wel door naar het volgende scherm... zodat we na een kwartier pielen konden beginnen. Dat we niemand konden bereiken is wel begrijpelijk op een zaterdagmiddag maar toch irritant...
Dhr. arno Arendse over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Marco Van den Herik over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om een stad te verkennen. Je ziet stukjes van een stad waar je normaal voorbij zou lopen.
Mevr. Minke Cober over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke activiteit tijdens de corona
Mevr. Anne Miek Willemsen over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk, zo zie je veel meer van een stad dan alleen winkelstraten. We gaan dit vaker doen!
Dhr. Bram Huijgen over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit die voor iedereen haalbaar is. Bij sommige vragen moet je echt goed nadenken/kijken. Plezier staat voorop. Leuke manier om wat van de stad te zien
Dhr. Johan Lautenbach over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dit was ons eerste ervaringen met een digitale speurtocht en is ons ontzettend goed bevallen.
Dhr. Michiel Evers over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De app maakte de wandeling door de stad met kinderen een spannend avontuur!
Mevr. A Saarloos over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen.
Dhr. Devi Jansen over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen, helaas waren wij 254/300.
Maar we gaan dit zeker nog een keer doen.
Mevr. Andrea Hofland over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Els van Steenderen over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zeker een aanrader , Rotterdam was heel leik!
Mevr. Anita Venrooy over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke dag voor onze familie!! Zeker in deze tijd een gezellige buiten activiteit!
Dhr. Ben Van Zelst over Groningen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Anja Schenkels over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Fantastische coronaproof activiteit, zelfs in de regen. We hebben Rotterdam op een leuke manier leren kennen.
Mevr. Petra Duits over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om in een onbekende stad een stadswandeling te doen aan de hand van vragen. Ook pubers vinden het leuk om zo door een stad te wandelen. Competitie element versterkt dit.
Mevr. Heidi Zijlstra over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was geweldig met het hele gezin genoten in Den Bosch beide kinderen konden meedoen het was echt een leuk gezinsuitje.
Mevr. Femke Paauwe over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Eline Nijhof over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was echt een leuke wandeling met allerlei opdrachten/puzzels. We gaan dit zeker in een andere stad nog een keer doen!
Dhr. Joël Spijkstra over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Weer een leuke Escape Tour gehad! Leuke raadsels, interessante weetjes opgedaan en gewoon weer op mooie plekjes geweest waar je anders aan voorbij zou lopen.
Mevr. Tineke den Hertog over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★