Reviews

Mevr. mirjam voermans over Tilburg

4 jaar geleden
zeer duidelijke uitleg over hoe het werkt. leuk om te doen en je komt leuke dingen te weten over de stad.

Mevr. Imanda Slief-Boom over Breda

4 jaar geleden

Mevr. Jamie Groenhart over Amsterdam

4 jaar geleden
We kunnen niet wachten om een nieuwe stad te ontdekken!

Mevr. J. Den Outer over Zutphen

4 jaar geleden
Was een leuke en leerzame route door Zutphen.

Mevr. Jolanda van Nimwegen over Den Bosch

4 jaar geleden
We hebben een hele leuke ervaring gehad met collega's. Een goede manier om de stad te leren kennen, ook als je uit de buurt komt zitten er verrassende plekken in, aanrader!

Mevr. Anita Huibers over Apeldoorn

4 jaar geleden

Mevr. Jolien Kostelijk over Texel

4 jaar geleden
Wij hebben de city escape op Texel gedaan, heel leuk. Er zat wel een pittig tempo in om binnen de 2uur te finishen

Mevr. Sophie Ax-de Blois over Haarlem

4 jaar geleden
Great opportunity to discover the city

Mevr. Milou Van Rooijen over Utrecht

4 jaar geleden
Een super leuke ervaring. Je leert de stad op een andere manier kennen en bent gezellig en interactief bezig met elkaar. Leuk en leerzaam dus. De opdrachten zijn uitdagend. Helaas viel mijn telefoon en batterij uit (ik denk vlak voordat we klaar waren) dus wij hebben het spel niet geheel kunnen afmaken.. Ik ga dit zeker weten vaker doen, echt een aanrader.

Mevr. Jolande Stijnman over Alkmaar

4 jaar geleden
Met vrienden uit Limburg de Alkmaar city escape gedaan. Het was erg leuk. Fijn ook om veel aan de rand van het centrum te zijn, zodat het minder druk was een je op plekken komt, waar je anders niet zou komen.

Mevr. Jeanneke Groosman over Utrecht

4 jaar geleden
Leuke activiteit, was erg geslaagd, leuk om eens op een andere manier een stad te bekijken

Dhr. Sander van der Veen over Apeldoorn

4 jaar geleden
loved it

Mevr. Yvonne Griffioen over Bolsward

4 jaar geleden
Leuke activiteit om Bolsward beter te leren kennen...

Mevr. Suzanne van Kats over Eindhoven

4 jaar geleden
Superleuk om te doen tijdens een stedentrip! Zo kom je nog eens op plekken waar je anders niet komt en het is een leuke tijdsbesteding!

Dhr. Mitchell Linning over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Linse De Schutter over Brugge

4 jaar geleden

Sigurd& Sabrina Barbier-Meesschaert over Brugge

4 jaar geleden
Zeer leuke game, heel duidelijke kaartaanduidingen, alles gaat zeer vlot mee. Zeker doen! Je "ziet" niet veel van de stad maar wel veel ongekende kleine details die je anders niet zou opmerken. Ideaal met 13- , 14jarige tieners.

Dhr. Wim van Lunteren over Utrecht

4 jaar geleden

Mevr. Laura Siragusa over Brugge

4 jaar geleden
Super leuk om te doen tijdens een dagje/weekendje weg! Zo zie je plekken van de stad die je normaal misschien niet zou tegenkomen. Zeker een aanrader!

Mevr. Velichka Georgieva over Nijmegen

4 jaar geleden

Dhr. Mark Jansen over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Laura van de Wassenberg over Rotterdam

4 jaar geleden
Het was erg leuk om de stad op deze manier te leren kennen en het perfecte uitje om samen met collega's te doen tijdens de pandemie.

Mevr. Hedwig Kooyman over Rotterdam

4 jaar geleden
-

Mevr. Gerrie Bakker over Deventer

4 jaar geleden
Jammer dat je het maar op 1 telefoon tegelijk kunt doen. Met 4 personen in coronatijd wel lastig ivm 1,5 meter