Reviews
Mevr. Judith de Jonge over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Supergezellig en superleuke Escape tour. Niet te lang en opdrachten goed te doen. Gaan het zeker in een andere stad nog eens doen. Erg leuk om op deze manier een stad te verkennen.
Dhr. Ruud Wester over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk spel om eens op een andere manier een stad te verkennen, niet te moeilijk, maar zeker ook niet te makkelijk.
Mevr. Susanne Exterkate over Krakau
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Patrick Vennik over Haarlem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Wendy Smeink over Nijmegen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Nivea is goed te doen en leuk om op deze manier een stad te verkennen
Dhr. Gauthier Landsheere over Antwerpen
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
App werkt niet... juiste antwoorden fout gerekend, locatie in app klopt ook niet we hebben het na 4 vragen moeten opgeven omdat het gewoonweg niet werkte zonde van het geld!
Mevr. Heidi Van der Mieren over Brugge
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Vragen kwamen soms niet overeen met antwoorden.. sommige antwoorden waren niet echt te vinden op de plekken
Mevr. Letty Den Haan over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Opdrachten waren leuk, het lopen door de stad was leuk, maar de gps niet snel genoeg bijgewerkt. Verder zou het leuk zijn als er achteraf foto’s te zien zouden zijn van de opdrachten zodat je kunt zien waar je fout of goed hebt gekeken/geteld.
Mevr. Yvette Cappendijk over Zwolle
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Chantal Cornelissen over Breda
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben met 3 vriendinnen een super leuke tijd gehad. Leuke gevarieerde opdrachten langs mooie plekken.
Dhr. Ruben Visser over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen.
Mevr. Kimberley Uiterwaal over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een erg leuke en interactieve dag gehad. Een goede manier om texel te verkennen.
Mevr. Danielle Stolting over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Als alles goed werkt is het een super leuke ervaring om spelender wijs een stad te ontdekken
Mevr. Anja Grondsma over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Eike Katrin Mühle over Praag
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Ton Kool over Texel
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Jelke de Vries over Amsterdam
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben een super leuke wandeling gedaan doorheen Amsterdam, wij zijn op plaatsen geweest waar we anders niet zouden komen. Het spel zit goed ineen. Wij gaan er nog doen!
Mevr. Dianne Verbakel - van Deursen over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke dag gehad in Den Bosch. Een leuke manier om de stad te leren kennen.
Mevr. Marieke van der Lip over Arnhem
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, heel fijn dat, als je antwoord fout is, je toch door mag
Mevr. Irene de Groes over Maastricht
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Monique Badal over Den Haag
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Corine Dobber over Alkmaar
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Gister de tour door Alkmaar gedaan. Leuke route, over het algemeen waren de vragen en opdrachten goed te doen. Wij waren erg enthousiast en zullen, als we eens in een andere stad zijn, zeker nog eens een escape tour doen! Aanrader om op een leuke manier de stad te doorkruisen.
Mevr. Dana Tillema over Deventer
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was erg leuk om op deze manier door een stad te lopen.
Mevr. Sabine Maes over Den Bosch
4 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke tocht! Je gaat kriskras door heel Den Bosch, je komt op plekjes die je normaal niet ziet en de opdrachten zijn best gevarieerd. Wij hebben een leuke middag gehad en waren bekaf van het vele lopen haha!