Reviews

Mevr. Judith de Jonge over Nijmegen

4 jaar geleden
Supergezellig en superleuke Escape tour. Niet te lang en opdrachten goed te doen. Gaan het zeker in een andere stad nog eens doen. Erg leuk om op deze manier een stad te verkennen.

Dhr. Ruud Wester over Maastricht

4 jaar geleden
Leuk spel om eens op een andere manier een stad te verkennen, niet te moeilijk, maar zeker ook niet te makkelijk.

Mevr. Susanne Exterkate over Krakau

4 jaar geleden

Dhr. Patrick Vennik over Haarlem

4 jaar geleden

Mevr. Wendy Smeink over Nijmegen

4 jaar geleden
Nivea is goed te doen en leuk om op deze manier een stad te verkennen

Dhr. Gauthier Landsheere over Antwerpen

4 jaar geleden
App werkt niet... juiste antwoorden fout gerekend, locatie in app klopt ook niet we hebben het na 4 vragen moeten opgeven omdat het gewoonweg niet werkte zonde van het geld!

Mevr. Heidi Van der Mieren over Brugge

4 jaar geleden
Vragen kwamen soms niet overeen met antwoorden.. sommige antwoorden waren niet echt te vinden op de plekken

Mevr. Letty Den Haan over Zwolle

4 jaar geleden
Opdrachten waren leuk, het lopen door de stad was leuk, maar de gps niet snel genoeg bijgewerkt. Verder zou het leuk zijn als er achteraf foto’s te zien zouden zijn van de opdrachten zodat je kunt zien waar je fout of goed hebt gekeken/geteld.

Mevr. Yvette Cappendijk over Zwolle

4 jaar geleden

Mevr. Chantal Cornelissen over Breda

4 jaar geleden
We hebben met 3 vriendinnen een super leuke tijd gehad. Leuke gevarieerde opdrachten langs mooie plekken.

Dhr. Ruben Visser over Maastricht

4 jaar geleden
Leuk om te doen.

Mevr. Kimberley Uiterwaal over Texel

4 jaar geleden
We hebben een erg leuke en interactieve dag gehad. Een goede manier om texel te verkennen.

Mevr. Danielle Stolting over Maastricht

4 jaar geleden
Als alles goed werkt is het een super leuke ervaring om spelender wijs een stad te ontdekken

Mevr. Anja Grondsma over Texel

4 jaar geleden

Eike Katrin Mühle over Praag

4 jaar geleden

Dhr. Ton Kool over Texel

4 jaar geleden

Mevr. Jelke de Vries over Amsterdam

4 jaar geleden
Wij hebben een super leuke wandeling gedaan doorheen Amsterdam, wij zijn op plaatsen geweest waar we anders niet zouden komen. Het spel zit goed ineen. Wij gaan er nog doen!

Mevr. Dianne Verbakel - van Deursen over Den Bosch

4 jaar geleden
Een leuke dag gehad in Den Bosch. Een leuke manier om de stad te leren kennen.

Mevr. Marieke van der Lip over Arnhem

4 jaar geleden
Leuke tour, heel fijn dat, als je antwoord fout is, je toch door mag

Mevr. Irene de Groes over Maastricht

4 jaar geleden

Mevr. Monique Badal over Den Haag

4 jaar geleden

Mevr. Corine Dobber over Alkmaar

4 jaar geleden
Gister de tour door Alkmaar gedaan. Leuke route, over het algemeen waren de vragen en opdrachten goed te doen. Wij waren erg enthousiast en zullen, als we eens in een andere stad zijn, zeker nog eens een escape tour doen! Aanrader om op een leuke manier de stad te doorkruisen.

Mevr. Dana Tillema over Deventer

4 jaar geleden
Het was erg leuk om op deze manier door een stad te lopen.

Mevr. Sabine Maes over Den Bosch

4 jaar geleden
Erg leuke tocht! Je gaat kriskras door heel Den Bosch, je komt op plekjes die je normaal niet ziet en de opdrachten zijn best gevarieerd. Wij hebben een leuke middag gehad en waren bekaf van het vele lopen haha!