Reviews

Dominique over Enschede

2 maanden geleden
Weer een leuke escape tour. Na Utrecht nu Enschede verkend. De marathon door de stad kostte helaas wat tijd maar genoeg leuke feitjes en gezelligheid!

PEGGY over Brugge

2 maanden geleden
Leuke manier om Brugge te verkennen.

Peter over Apeldoorn

2 maanden geleden
Leuke activiteit om met het gezin te doen en enkele uurtjes zoet te zijn…

Mariska over Rotterdam

2 maanden geleden
Een leuke en redelijk makkelijke tour die je langs de leuke plekjes van Rotterdam leidt!

Peter over Breda

2 maanden geleden
Leuk!

Astrid over Gorinchem

2 maanden geleden
Was een leuke puzzeltocht door de stad van Gorinchem. Op deze wijze de stad ontdekken ook leuk met een groep.

Koen over Gouda

2 maanden geleden
Mooie wandeling doorheen Gouda. Uitdagingen mochten af en toe juist iets uitdagender zijn.

Yvonne over Den Bosch

2 maanden geleden
De Escape Tour in Den Bosch was erg leuk om te doen. Alle opdrachten waren goed te vinden en we hebben genoten van de stad.

Noortje over Tiel

2 maanden geleden
Heel erg genoten met 2 teams van 4 personen! We waren in Tiel waar ik geboren ben, dus ook een waardevolle trip down memory lane voor mij. De vragen waren leuk en iedereen weer steeds fanatieker. Hele leuke activiteit en zeker aan te bevelen!

Ellen over Utrecht

2 maanden geleden
Moeizame start maar later alles heel leuk Wel moeilijk

Manon over Delft

2 maanden geleden
Gisteren in het zonnetje in Delft weer een fantastische tour gelopen! Paar kleine foutjes door te snel / verkeerd lezen, maar toch de uitgang gevonden! Weer een nieuwe stad op een andere manier verkend en steegjes gezien waar je normaal niet zo snel zou komen, super leuk! De vriendin wie we dit voor haar verjaardag hadden gegeven is al op zoek naar een nieuwe stad om dit nog eens te doen!

Rianne over Amersfoort

2 maanden geleden
Leuke tocht en puzzels! Mooi dat het langs veel bezienswaardigheden loopt.

Jeroen over Tiel

2 maanden geleden
Onze eerste Escape the City en erg goed bevallen. We liepen met 2 kleine kinderen (4 en 6 jaar), dus zoals verwacht de tijd niet gehaald, maar het was erg leuk.

Joy over Utrecht

2 maanden geleden
een leuke manier om een stad te ontdekken, we gaan het zeker nog een keer doen! makkelijk te volgen, met leuke opdrachten. leuk met z’n tweeën of met een groep

Bart over Lier

2 maanden geleden
Het was echt leuk en eens iets anders om met familie en/of vrienden te doen.

Dirk over Brussel

2 maanden geleden
Heel leuke combinatie tussen het spelelement en ook het ontdekken van de prachtige hoofdstad.

Carolien over Amersfoort

2 maanden geleden
Leuk om door de stad te lopen en vragen te beantwoorden, als je het de eerste keer doet moet je wel wennen aan waar en hoe de stad te bekijken. Wij vonden het wel erg veel vragen en hadden na 2,5 uur de uitgang niet gevonden.

Kim over Aken

2 maanden geleden
Super! Benieuwd naar meer!

Laura over Bergen op Zoom

2 maanden geleden
Altijd leuk om op deze manier een stad te leren kennen.

Romy over Roermond

2 maanden geleden
Leuk om zo een stad beter te leren kennen

Nathalie over Luik

2 maanden geleden
Zeer fijn spel, waarbij je op leuke plekjes terecht komt!

Ingrid over Utrecht

2 maanden geleden
Leuke escape tour met prima uit te voeren opdrachten!

Linda over Den Bosch

2 maanden geleden
Hele leuke tour. Lekker rondjes gelopen in straatjes die je normaal niet neemt. Net binnen de tijd gehaald!

Marjan over Volendam

2 maanden geleden
Geweldig genoten! Superleuk om te doen. Leuke opdrachten!