Reviews

Christina over Lille

2 maanden geleden
Leuke vragen en opdrachten. Ondanks de regen toch genoten.

Stefan over Alkmaar

2 maanden geleden
We vonden het een hele mooie ervaring, alleen stukje met de globe was wat onduidelijk

Jose over Zutphen

2 maanden geleden
Het was een hele leuke tour. Het was prachtig weer dus dat maakte de wandel/puzzeltocht nog fijner. Zelfs diegene die in Zutphen woont zag nog hofjes en steegjes die ze niet kende. Bijzonder leuk om te doen. Je bent fysiek en mentaal bezig en er is genoeg tijd om bij te kletsen. Aanrader!

Ilja over Eindhoven

2 maanden geleden
Superleuke tour opdrachten wel goed te doen. Incl pauze tijd dat is wel fijn . Veel lol gehad.

Aaron over Parijs

2 maanden geleden
Geen werkpunten.

Monique over Dordrecht

2 maanden geleden
Leuke route met af en toe moeilijke opdrachten.

Inez over Brugge

2 maanden geleden
We hebben het heel leuk gehad en de opdrachten waren leuk.

Rens over Tilburg (groep)

2 maanden geleden
We hebben een hele leuke middag gehad.

Helen over Antwerpen

2 maanden geleden
Echt zo’n leuke manier om een stad te ontdekken. En je kijkt naar gevels waar je normaal voorbij zou lopen.

Henk over Zutphen

2 maanden geleden
Mooie route met een mooi verhaal door een erg mooie stad !

may over Lier

2 maanden geleden
;;;;;

Anita over Enkhuizen

2 maanden geleden
Wij hebben ontzettend genoten van jullie Tour en van de stad Enkhuizen. Wij vonden de opdrachten gevarieerd en voor ons uitdagend genoeg. Dat wij de uitgang niet op tijd hebben gevonden ligt niet aan jullie maar aan ons getreuzel. Wij hadden het gewoon te gezellig met elkaar dus ja dat zegt genoeg.

Lianne over Bergen op Zoom (English)

2 maanden geleden
Super leuke manier om de stad te leren kennen

Antoinette over Delft

2 maanden geleden
Hele leuke tour in een prachtige stad.de opdrachten zijn erg leuk en wd zijn op mooie plekken gekomen.

Marjo over Enschede

2 maanden geleden
We moesten onze laatste letters ‘ophalen’ op plekken, waar we al geweest waren, dus was het een beetje heen en terug lopen. De uitgang hebben we wel gevonden, alleen niet binnen de tijd, helaas. Enschede is niet de mooiste stad, maar we hebben wel plezier gehad.

Philip over Porto

2 maanden geleden
Het was een leuke en gevarieerde speurtocht. Het bracht ons op sommige plaatsen die je anders zou gemist hebben. Door de drukte en de vele werken in de stad is de 2 uur die je krijgt best wel uitdagend.

Bart over Zierikzee

2 maanden geleden
Leuke tour en fantastische activiteit met de kinderen

Gaby over Apeldoorn

2 maanden geleden
Het was een gezellige tour

Sonja over Doesburg

2 maanden geleden
Was echt super leuk om te doen. Leuke opdrachten en ern leuk verhaal.

Sara over Texel

2 maanden geleden
Erg leuk !

Lara over Middelburg

2 maanden geleden
Het was een superleuke tocht om Middelburg nog beter te leren kennen.

Astrid over Harderwijk (English) (Group)

2 maanden geleden
Leuke toer door een onbekende stad waarvan je veel opsteekt. Vergeet trouwens niet van te voren je telefoon op te laden tot 100% ;-)

Jan-Willem over Brugge

2 maanden geleden
Fijne manier om Brugge te leren kennen!

Mirjam over Heidelberg

2 maanden geleden
Was weer leuk! We hebben erg gelachen om het onnozele verhaal :)