Reviews

Anita over Rotterdam

10 maanden geleden
Leuke plekjes van de stad gezien. De puzzels waren niet heel moeilijk.

Lieuwkje over Hattem

10 maanden geleden
We hebben een leuke middag gehad in Hattem - de escapetour zat goed in elkaar en het was een leuk uitje om met vriendinnen te doen!

Sofie over Antwerpen

10 maanden geleden
Heel leuke tour, zeker een aanrader

Marieke over Bergen

10 maanden geleden
Leuke tocht door Bergen. Vragen waren zeker niet te moeilijk en je ziet de hele stad.

Daniëlle over Maastricht

10 maanden geleden
Mooie wandeling.

Maud over San Sebastian

10 maanden geleden
De Sam Sebastián escape tour is een leuke manier om de stad te ontdekken! De vragen waren goed kwa niveau, we vonden het alleen jammer dat er een paar vragen inzaten waarvan je het antwoord niet kon afleiden uit de omgeving maar je moest opzoeken

Nadine over Wismar (Deutsch)

10 maanden geleden
Im Großen und Ganzen hat es uns sehr viel Spaß gemacht. Man bekommt gut was zu sehen. Die Story ist auch ganz schön gemacht.

Hester over Bremen

10 maanden geleden
Heel erg leuke en energieke manier om de stad te ontdekken! Goede afwisseling van makkelijke en lastiger opdrachten. Leuk om met kinderen te doen (10 en 14 jaar). Beetje dubieus en lastig uit te leggen dat je met zn allen een drugsbaas aan het helpen bent.

Michael over Wismar (Deutsch)

10 maanden geleden
Top Art und Weise, die Stast kennen zu lernen.

Mevr. Sharon Polderman over Elburg

10 maanden geleden

Geje over Den Bosch

10 maanden geleden
leuke tour in 'n leuke plaats

Roma over Trier

10 maanden geleden
Erg leuke escape tour door de stad, zo zie je de stad op een andere manier!

Rilana over Valkenburg

10 maanden geleden
Escape tour Valkenburg gedaan. Erg leuk opgezet en mooie plekken gezien.

Joyce over Brugge

10 maanden geleden
Leuke wandeling

Arthur over Málaga

10 maanden geleden
Leuke tocht voor met het gezin. Je kunt zelf je tempo bepalen (ook al willen we dan toch graag hoog eindigen😉). Je ziet wat andere plekjes dan de standaard toerist. We hebben het leuk gehad.

Henrike over Utrecht

10 maanden geleden
Leuk om zo door Utrecht te wandelen!!

Emma over Berlijn

10 maanden geleden
Was een leuke tour, cultuur snuiven, maar ook een spel :)

Maud over Utrecht

10 maanden geleden
Leuke escape route met een leuke verhaallijn. Goede vragen en niet te makkelijk. Wij hebben er erg van genoten!

Sterre over Leuven

10 maanden geleden
De Escape Tour was een superleuke manier om de stad te verkennen!

L. over Harderwijk

10 maanden geleden
Aanrader om te doen in Harderwijk!

Corina over Chania

10 maanden geleden
Superleuke escapetour door onze favoriete vakantiestad Chania. Ondanks de hitte en de drukte in het toeristische gedeelte hebben we toch op tijd de uitgang gevonden en konden we na afloop gelijk een koud drankje bestellen op het terras.

Suzy over Dordrecht

10 maanden geleden
Was erg leuk en best lastig! Dordrecht heeft een leuk centrum om doorheen te lopen!

Geline over Brugge

10 maanden geleden
Wij vonden deze escapetour erg leuk! Fijn dat er een pauzemogelijkheid was. We zullen zeker nog eens een tour doen in een andere plaats! :)

Sandra over Amersfoort

10 maanden geleden
Alles was top