Reviews

roel over Antwerpen

10 maanden geleden
Tof om de stad eens op deze manier te bekijken. Aanrader!

Silvie over Heidelberg

10 maanden geleden
Schitterende route in de altstadt. Op een veel te hete dag maar daardoor niet minder leuk. Dankjewel!

Marleen over Amersfoort

10 maanden geleden
Het was onwijs leuk om zo door de stad te lopen! Kwamen op plekken waar we nooit waren geweest.

M over Leiden

10 maanden geleden
Leiden was onze eerste escaperoute. Ondanks dat we al meerdere keren in Leiden waren geweest, kwamen we nu op plekjes die we nooit eerder hadden gezien. De vragen waren soms uitdagend, maar niet te moeilijk en we vonden het verhaal als rode draad bij de route erg leuk. We gaan er zeker meer doen.

Pascalle over Haarlem

10 maanden geleden
Hele leuke Escape Tour!

Ivanka over Middelburg

10 maanden geleden
Wat een leuke activiteit!!!

Bob over Texel

10 maanden geleden
Leuke manier om op een andere manier het eiland te ontdekken

Aaron over Lille

10 maanden geleden
Heel leuk.

Silvie over Elburg

10 maanden geleden
Prachtige route door een mooi oud klein stadje.

Bart over Erfurt

10 maanden geleden
Leuke tour door een heel mooie stad. We hebben escapetours een aantal tips gegeven voor verbetering van deze tour.

Hans over Rotterdam

10 maanden geleden
Leuke manier om al puzzelend de stad te verkennen

Elsemarie over Göteborg

10 maanden geleden
Leuke tour, je ziet mooie plekjes van de stad. Na afloop lekker de wijk Haga in voor lunch of Fika!

Myrthe over Gent

10 maanden geleden
Leuk om verschillende straatjes in de stad te leren kennen via de Escape Tour. Deze Escape Tour in Gent was echter wel een stuk makkelijker als de Escape Tour in Antwerpen; dit was meer aflezen i.p.v. puzzels oplossen. Escape Tour Antwerpen heeft zeker onze voorkeur! Ondanks dat deze in Gent dus minder was wel een leuke middag gehad.

Stijn over Wenen

10 maanden geleden
Top

Maryke over Harderwijk

10 maanden geleden
Leuk spel!

Annemarie over Dresden

10 maanden geleden
Superleuke manier om de stad te leren kennen. Je komt langs veel highlights en hebt diverse opdrachten.

Erik over Nijmegen (English)

10 maanden geleden
Leuke manier om Nijmegen te leren kennen. We speelden de Engelse versie, het was niet altijd duidelijk of we het antwoord in het Nederlands of Engels moesten geven. Verder top, app werkt prima!

Kiki over Den Haag

10 maanden geleden
Echt een hele toffe middag gehad! De escape tour heeft een super leuk verhaal en brengt je langs alles in Den Haag wat je wilt zien!! De vragen zijn uitdagend, zeer verschillend maar goed te doen. Soms moet je gewoon wat verder kijken dan je neus lang is ;)

Brenda over Saarbrücken

10 maanden geleden
Leuke tocht, zoals gewend ook door minder bekende delen vd stad. 2 uur is wel nodig, was onze ervaring dus door een lekker drankje onderweg hebben we het niet gehaald. Maar wel leuke middag gehad.

Nicolet over Osnabrück

10 maanden geleden
Erg leuke manier om een stad te verkennen. Ook als je de stad al 'kent'.

Mandy over Eindhoven

10 maanden geleden
Het was onze eerste escape tour, maar zeker leuk om te doen. Je bent actief bezig en leert een stad op een andere manier kennen. Soms is het wel goed lezen of onduidelijk hoe je een antwoord in de app moet invullen, waardoor een goed antwoord alsnog fout kan zijn.

Zoe over Amersfoort

10 maanden geleden
Hele leuke tocht door een mooie stad! De tijdsdruk vind ik een leuke toevoeging waardoor je echt het idee hebt dat je de wereld gaat redden😅(je kunt het zo spannend maken als je zelf wilt, want die tijd kun je ook gewoon negeren). Ik zou dit alleen niet spelen met kleine kinderen, want daarvoor is hij misschien wel wat lastig.

Monique over Bergen op Zoom

10 maanden geleden
Laat je verrassen. Ik dacht dat ik mijn stad kende, maar deze escapetour liet me plekken zien en weetjes ontdekken waar ik nog nooit van had gehoord. Het voelde alsof ik op reis was, gewoon in mijn eigen buurt! De route zit vol verrassingen en leuke opdrachten, en het is echt een aanrader voor iedereen die zin heeft in een beetje avontuur i.p.v. terrashangen....dat kan altijd later nog. Ik ga hem zeker nog een keer doen dit keer samen met mijn kleinkinderen.

Josita over Leeuwarden

10 maanden geleden
Leuk én leerzaam!