Reviews
roel over Antwerpen
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Tof om de stad eens op deze manier te bekijken. Aanrader!
Silvie over Heidelberg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Schitterende route in de altstadt.
Op een veel te hete dag maar daardoor niet minder leuk.
Dankjewel!
Marleen over Amersfoort
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was onwijs leuk om zo door de stad te lopen! Kwamen op plekken waar we nooit waren geweest.
M over Leiden
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leiden was onze eerste escaperoute. Ondanks dat we al meerdere keren in Leiden waren geweest, kwamen we nu op plekjes die we nooit eerder hadden gezien. De vragen waren soms uitdagend, maar niet te moeilijk en we vonden het verhaal als rode draad bij de route erg leuk. We gaan er zeker meer doen.
Pascalle over Haarlem
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke Escape Tour!
Ivanka over Middelburg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Wat een leuke activiteit!!!
Bob over Texel
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om op een andere manier het eiland te ontdekken
Silvie over Elburg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Prachtige route door een mooi oud klein stadje.
Bart over Erfurt
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour door een heel mooie stad. We hebben escapetours een aantal tips gegeven voor verbetering van deze tour.
Hans over Rotterdam
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om al puzzelend de stad te verkennen
Elsemarie over Göteborg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, je ziet mooie plekjes van de stad. Na afloop lekker de wijk Haga in voor lunch of Fika!
Myrthe over Gent
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk om verschillende straatjes in de stad te leren kennen via de Escape Tour. Deze Escape Tour in Gent was echter wel een stuk makkelijker als de Escape Tour in Antwerpen; dit was meer aflezen i.p.v. puzzels oplossen. Escape Tour Antwerpen heeft zeker onze voorkeur! Ondanks dat deze in Gent dus minder was wel een leuke middag gehad.
Annemarie over Dresden
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Superleuke manier om de stad te leren kennen. Je komt langs veel highlights en hebt diverse opdrachten.
Erik over Nijmegen (English)
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Nijmegen te leren kennen. We speelden de Engelse versie, het was niet altijd duidelijk of we het antwoord in het Nederlands of Engels moesten geven.
Verder top, app werkt prima!
Kiki over Den Haag
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Echt een hele toffe middag gehad! De escape tour heeft een super leuk verhaal en brengt je langs alles in Den Haag wat je wilt zien!! De vragen zijn uitdagend, zeer verschillend maar goed te doen. Soms moet je gewoon wat verder kijken dan je neus lang is ;)
Brenda over Saarbrücken
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht, zoals gewend ook door minder bekende delen vd stad. 2 uur is wel nodig, was onze ervaring dus door een lekker drankje onderweg hebben we het niet gehaald. Maar wel leuke middag gehad.
Nicolet over Osnabrück
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om een stad te verkennen. Ook als je de stad al 'kent'.
Mandy over Eindhoven
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was onze eerste escape tour, maar zeker leuk om te doen. Je bent actief bezig en leert een stad op een andere manier kennen. Soms is het wel goed lezen of onduidelijk hoe je een antwoord in de app moet invullen, waardoor een goed antwoord alsnog fout kan zijn.
Zoe over Amersfoort
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke tocht door een mooie stad! De tijdsdruk vind ik een leuke toevoeging waardoor je echt het idee hebt dat je de wereld gaat redden😅(je kunt het zo spannend maken als je zelf wilt, want die tijd kun je ook gewoon negeren). Ik zou dit alleen niet spelen met kleine kinderen, want daarvoor is hij misschien wel wat lastig.
Monique over Bergen op Zoom
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Laat je verrassen. Ik dacht dat ik mijn stad kende, maar deze escapetour liet me plekken zien en weetjes ontdekken waar ik nog nooit van had gehoord. Het voelde alsof ik op reis was, gewoon in mijn eigen buurt! De route zit vol verrassingen en leuke opdrachten, en het is echt een aanrader voor iedereen die zin heeft in een beetje avontuur i.p.v. terrashangen....dat kan altijd later nog. Ik ga hem zeker nog een keer doen dit keer samen met mijn kleinkinderen.