Reviews

Saskia over Hasselt (België)

8 maanden geleden
We hebben een fijne tocht door Hasselt gewandeld.

Wendy over Zierikzee

8 maanden geleden
Leuke escapetour om Zierikzee te verkennen. Ook met kinderen prima te doen!

Paul over Valkenburg

8 maanden geleden
Het was een leuke wandeling en je ziet meteen veel van Valkenburg.

Erna over Zwolle

8 maanden geleden
Liever niet

Cynthia over Den Bosch

8 maanden geleden
Het was een hele leuke tour. Veel geleerd en gezien in Den Bosch, wat een leuke stad!!

Henk over Nijmegen

8 maanden geleden
Super leuke tour!

Marieke over Apeldoorn

8 maanden geleden
Super leuke escape. Mooi verhaal en ook erg leuk dat we hiermee buiten het centrum geweest zijn en zo meer pracht van Apeldoorn hebben kunnen bewonderen.

Joris over Amersfoort

8 maanden geleden
Mooie tour. Veel leuke en interessante gebouwen en plekken gezien. De app werkt goed. Binnen twee uur lijkt me wel een uitdaging, maar wel prettig dat er uitloop mogelijk is.

Joris over Middelburg

8 maanden geleden
Heel leuk!

Elles over Tilburg

8 maanden geleden
Leuke route maar de verhaallijn vonden we niet zo leuk.

Saskia over Amersfoort

8 maanden geleden
Mooie stad en leuke opdrachten! De escape tour brengt je ook langs allemaal mooie plekjes, die je waarschijnlijk anders niet had gezien.

Liesbeth over Amiens

8 maanden geleden
Leuke niet te moeilijke escape in een leuke stad met mooie gebouwen en leuk verhaal!

Esther over Zwolle

8 maanden geleden
Mooie escapetour, duidelijke opdrachten. Mooie stad!

Patrick over Apeldoorn

8 maanden geleden
Leuke speurtocht, hebben een paar straatjes en plaatsen gezien die we anders zeker niet waren tegengekomen!

Tijn over Utrecht

8 maanden geleden
Jaa was heel leuk om te doen

Ineke over Dordrecht

8 maanden geleden
Zie vorig bericht

Stijn over Mechelen (Groep)

8 maanden geleden
Leuke teambuildingactiviteit!

Serge over Groningen

8 maanden geleden
Leuke wandeling, veel mooie plekjes gezien en je steekt er nog wat van op ook.

Joke over Elburg

8 maanden geleden
Het is as een super leuke tocht door Elburg. Je moet heel scherp opletten bij de vragen en heel goed rondkijken.

Ben over Zutphen

8 maanden geleden
Het was een zeer leuke escape waarbij we veel mooie plekjes van het oude centrum hebben gezien.

Robert over Den Haag

8 maanden geleden
Het was heel erg leuk dat je alles van de stad hebt gezien

Hanneke over Eindhoven

8 maanden geleden
Leuk vermaak om.een stad op een laagdrempelige manier te leren kennen. Wel te weinig tijd om ook daadwerkelijk alles in je op te nemen. Daarna dus nog eens een extra rondje is dan aan te bevelen (of niet gaan voor de snelste tijd).

Maurice over Breda

8 maanden geleden
Leuke en mooie stad voor een escape tour. Deze is makkelijker dan ander tours die we gespeeld hebben. Is makkelijk binnen de twee uur af te ronden

Roxanne over Breda

8 maanden geleden
superleuke tocht leuk om is op een totaal andere manier een stad te ontdekken