Reviews
Saskia over Hasselt (België)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
We hebben een fijne tocht door Hasselt gewandeld.
Wendy over Zierikzee
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke escapetour om Zierikzee te verkennen. Ook met kinderen prima te doen!
Paul over Valkenburg
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke wandeling en je ziet meteen veel van Valkenburg.
Cynthia over Den Bosch
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een hele leuke tour.
Veel geleerd en gezien in Den Bosch, wat een leuke stad!!
Marieke over Apeldoorn
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke escape. Mooi verhaal en ook erg leuk dat we hiermee buiten het centrum geweest zijn en zo meer pracht van Apeldoorn hebben kunnen bewonderen.
Joris over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Mooie tour. Veel leuke en interessante gebouwen en plekken gezien. De app werkt goed. Binnen twee uur lijkt me wel een uitdaging, maar wel prettig dat er uitloop mogelijk is.
Elles over Tilburg
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke route maar de verhaallijn vonden we niet zo leuk.
Saskia over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Mooie stad en leuke opdrachten! De escape tour brengt je ook langs allemaal mooie plekjes, die je waarschijnlijk anders niet had gezien.
Liesbeth over Amiens
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke niet te moeilijke escape in een leuke stad met mooie gebouwen en leuk verhaal!
Esther over Zwolle
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Mooie escapetour, duidelijke opdrachten. Mooie stad!
Patrick over Apeldoorn
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke speurtocht, hebben een paar straatjes en plaatsen gezien die we anders zeker niet waren tegengekomen!
Tijn over Utrecht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Jaa was heel leuk om te doen
Stijn over Mechelen (Groep)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke teambuildingactiviteit!
Serge over Groningen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke wandeling, veel mooie plekjes gezien en je steekt er nog wat van op ook.
Joke over Elburg
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het is as een super leuke tocht door Elburg. Je moet heel scherp opletten bij de vragen en heel goed rondkijken.
Ben over Zutphen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een zeer leuke escape waarbij we veel mooie plekjes van het oude centrum hebben gezien.
Robert over Den Haag
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was heel erg leuk dat je alles van de stad hebt gezien
Hanneke over Eindhoven
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk vermaak om.een stad op een laagdrempelige manier te leren kennen. Wel te weinig tijd om ook daadwerkelijk alles in je op te nemen. Daarna dus nog eens een extra rondje is dan aan te bevelen (of niet gaan voor de snelste tijd).
Maurice over Breda
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke en mooie stad voor een escape tour. Deze is makkelijker dan ander tours die we gespeeld hebben. Is makkelijk binnen de twee uur af te ronden
Roxanne over Breda
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
superleuke tocht leuk om is op een totaal andere manier een stad te ontdekken