Reviews
Dhr. Oetse Wijma over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. M.A. Van Hoek over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om op een actieve en recreatieve wijze leuke plekjes in steden ontdekken.
Mevr. Brigitte Van Gestel over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Miriam Timmermans over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Emo Peters over Brugge
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Weer een leuke trip, waar je net even in de straten rondom het toeristische centrum komt!
Mevr. Janneke Schutte over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was leuk.een jammer dat je niet weet hoever je gekomen bent
Mevr. J.J.G. Assad over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Yvonne van Eijk over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Originele Manier om een stad te bezichtigen.
Mevr. Kayleigh Vasse over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen! Een leuke manier om een stad te verkennen. Doordat we competitief zijn stopten we niet om fotos te maken, maar liepen na het spel wel langs de highlight om er met meer tijd naar te kijken. We gaan het zeker nog een keer doen in een andere stad :)
Mevr. Mariëlle Verhagen over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Julia Gruijters over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te ontdekken, zowel voor z'n tweetjes als voor een groep.
Eric Welling over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was een leuke escape.
Mevr. Mariella Sonnevelt over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke gezinstrip door een mooie stad gehad. Veel leuke/mooie dingen gezien. Volop genoten. Leuk quizelement met gevarieerde vragen.
Mevr. Desiree Dommisse over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Via Eurosparen een escape geboekt en met opa, oma en dochter van 11 op pad. We hebben heel wat gelopen kriskras door Breda. Gelukkig hadden we pen en papier bij ons wat handig is voor de aanwijzingen en het oplossen van sommige vragen. We hebben de uitgang binnen 1,5 uur gevonden, dus een geslaagde ontsnapping!
Mevr. Melissa Kappert over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om door de stad te lopen.
Mevr. M Van Batenburg over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, echt aan te raden.
Dhr. J.H. Slappendel over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk uitje met de kids en hun vrienden in de vakantie. Twee kids van 11 en twee van 9, prima te doen. Onze dochter van 4 vond het ook leuk en ons babytje van 6 weken kon prima mee in de wagen ;)
Super leuk om onze stad Gouda eens op een andere manier te bekijken.
Qua tijd prima te doen, wij hadden nog ongeveer een kwartier over.
Een absolute aanrader!
Dhr. Tjen de Clerck over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit om te doen! Het geeft je een nieuwe blik op een (voor ons al bekende) stad.
Dhr. John Kieviet over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We vonden het leuk om op deze manier kennis te maken met een stad
Mevr. Joys Beernink over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om een stad op deze manier te bezoeken. Gaan we zeker nog eens doen.
Mr. W Brolsma over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Spannend en meeslepend je wordt vanzelf fanatiek
Mevr. Jolanda Mastenbroek over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuk om te doen. We zouden niet fanatiek doen, maar werden dat toch wel
Mevr. km bakker-smits over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen, wek opschieten. 2 uur is met kinderen niet zo lang als je ook nog dingen wilt uitleggen en laten zien. We hebben genoten, leuk verhaal en leuke opdrachten.
Mevr. Hanneke Hengst over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Aanrader! Leuk om zo eens door het centrum van Amsterdam te lopen!