Reviews

Mevr. Mirjam Dalhuisen over Harderwijk

5 jaar geleden
Super leuk om te doen , maar wel doorlopen !

Dhr. Wilco Pesselse over Breda

5 jaar geleden
Gezellige dag gehad met deze uitdagende en leuke tour

Dhr. Wilco Pesselse over Breda

5 jaar geleden
Erg leuke dag gehad en de highlights van de stad gezien, zeker een aanrader!

Mevr. Dionne mastenbroek over Breda

5 jaar geleden
City escape is een ontzettend leuk en actieve game wat je met elkaar dan wel tegen elkaar kan doen. Het is een game die buiten afspeelt wat zeker in deze tijd goed te doen is. De route is goed te doen doordat de vragen allemaal bij elkaar liggen. Dit spel is leuk om een nieuwe stad mee te ontdekken of een stad op een andere manier te ontdekken doordat je op plekken komt waar je anders nooit komt. Wij hebben een top dag gehad vol plezier. Ik zeg doen!

Mevr. M Tielbeek over Apeldoorn

5 jaar geleden
Heerlijk in de buitenlucht een mooie wandeling door een stad. Waarbij je op plaatsen komt die zelfs de doorgewinterde bewoner van de stad nog nooit geweest was. Duidelijke opdrachten en een snelle reactie.

Mevr. JMM Meesters over Breda

5 jaar geleden
Super leuk om te doen. Al puzzelend door Breda lopen...Je komt op plekjes waar je nooit bent geweest.

Mr. J.W. Gerritsen over Amsterdam

5 jaar geleden
Ontzettend leuke activiteit om met een groep te doen met spannende verhaallijn. Vragen zijn niet onoverkomelijk en kunnen hoofdrekenen is wel een pre. Veel plezier

Dhr. Peter van den Biggelaar over Rotterdam

5 jaar geleden
Leuke middag gehad met ons gezin. 2 uur wandelen met route instructies en opdrachten, simpel te vinden antwoorden langs toeristische attracties, ongeveer 6 km gelopen. Geen tijd om de attracties te bekijken.

Dhr. Bart Lohman over Arnhem

5 jaar geleden
We hebben een zeer leuke en informatieve dag gehad in de hele mooie stad Arnhem. We zijn voornemens weer een Escape tour te plannen!

Mevr. Manon van Vliet over Gouda

5 jaar geleden
We hebben echt een leuke middag gehad! De tour zit goed in elkaar met leuke en afwisselende vragen en opdrachten.

Mevr. Liesbeth van Beers over Utrecht

5 jaar geleden

Dhr. Ferry Van der Linden over Breda

5 jaar geleden
Leuke tocht door Breda. Toch weer dingen te weten gekomen die we nog niet wisten.

Mevr. Muriël Fransen over Zwolle

5 jaar geleden

Dhr. Tim Fonken over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. Cristel schimmel over Nijmegen

5 jaar geleden
Top. Leuk om een stad zo te leren kennen. Je ziet plekken waar je normaal zo langsloopt.

Dhr. Timo Poelert over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Kiona Wery over Amersfoort

5 jaar geleden
Heel leuk om een keer te doen. Alleen of ik het de normale prijs van 50 euro waar vind, dat niet echt. Je leert wel de stad zo kennen.

Mevr. Ankie Linssen over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. Renske ten Berge over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. nancy van Rijn over Deventer

5 jaar geleden
Fun to do.

Dhr. Yoran Grobbe over Harderwijk

5 jaar geleden
Het was een erg leuke activiteit om te doen! De vragen waren soms nog best moeilijk. Wij waren erg fanatiek om te winnen. Dat was gelukt! Daarna kregen we nog een prijsje. Dat was ook erg leuk! Willen graag meer steden doen.

Mevr. Yvonne de Boer over Amersfoort

5 jaar geleden
De escape tour is heel leuk om met enkele mensen te doen. Daardoor merk je dat ieder een eigen inbreng heeft om tot het resultaat te komen. De een is goed in navigeren, de ander is heel opmerkzaam en de derde is weer een bron van kennis. Zo leer je ieder weer iets beter kennen en daarbij ook de stad, plaats, waar de tour plaatsvindt.

Mevr. Kirsten Groen in t Wout over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Karolien Slijfer over Deventer

5 jaar geleden