Reviews

Jorian over Hamburg

7 maanden geleden
Hele leuke tour, langs mooie plekken en leuke vragen. Ziet zo dingen die je anders niet zou zien.

Manon over Apeldoorn

7 maanden geleden
Was een hele leuke escapetour met verschillende soorten opdrachten. Sommige makkelijk, sommige ook echt wel wat moeilijker. Aanrader!

Annette over Assen

7 maanden geleden
eenvoudig te spelen, leuke verkenning van het centrum van de stad.

Mark over Harderwijk

7 maanden geleden
Leuk rondloop door Harderwijk, met leuke opdrachten. Sommige gevelplaten zijn wat moeilijker te lezen door oudheid, maar bet een zaklamp op een telefoon of even een foto maken en dan in te zoomen is het prima t doen

Ronald over Hasselt (België)

7 maanden geleden
Was een leuke tour

Hilda over Eindhoven

7 maanden geleden
Leuke manier om Eindhoven te ontdekken

Jeanette over Utrecht

7 maanden geleden
Leuke middag gehad. Wel heel druk in Utrecht op zaterdag

Anja over Middelburg

7 maanden geleden
Hele leuke manier om een stad te verkennen.

Cynthia over Volendam

7 maanden geleden
Voor de rest leuk! Mag van mij wel nog meer puzzels ipv “simpele” vragen.

Cnny over Zaltbommel

7 maanden geleden
Met mooi weer in een leuk stadje met goed gezelschap enorm gelachen en de escape binnen de tijd gehaald.

Mark over Amersfoort

7 maanden geleden
Top!

Annette over Rotterdam

7 maanden geleden
Leuk om zo door Rotterdam te lopen en dingen te zien die we niet kenden.

Daniel over Edinburgh (English)

7 maanden geleden
Great tour, but some points (Edinburgh castle) wereld closed due to a festival.

Dhr. Michiel De Jonge over Luik

7 maanden geleden

Dhr. Michiel De Jonge over Gent

7 maanden geleden

Ellen over Venlo

7 maanden geleden
Hele leuke manier om de stad Venlo te ontdekken.

Ria over Sneek

7 maanden geleden
Was een hele mooie speurtocht in een mooie stad!!

Yannicke over Málaga

7 maanden geleden
Super leuke tour! Mooie plekjes die je normaal niet snel tegenkomt.

Karin over Leiden

7 maanden geleden
Superleuk om op deze manier met een groepje de stad te verkennen!

Lotte over Utrecht

7 maanden geleden
Samen met studenten gedaan. Was erg leuk!

Marleen over Gouda

7 maanden geleden
Als zussen speelden we de escape in Gouda. Weer erg keuk om te doen.

Andy over Vlissingen

7 maanden geleden
Over all leuke speurtocht. Sommige richtlijnen kunnen wel duidelijker. Bv. Op een kaartje een richting aangeven.

Wendy over Zaltbommel

7 maanden geleden
Ik ben samen met mijn 2 kinderen deze tour gaan lopen in de herfstvakantie. Mijn kinderen van 8 en 11 vonden het spannend en gezellig. Het was voor de jongste soms moeilijk te begrijpen maar mijn oudste kon veel vragen zelf beantwoorden. We hebben het super leuk gehad en hebben de tour in 1uur en 33 minuten afgerond.

Annouk over Utrecht

7 maanden geleden
Super leuke escape tour, leuke plekken gezien en leuk verhaal