Reviews
Mevr. Marjolein Van Bemmelen over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben vorige week de tour in Amsterdam gedaan.. erg leuk weer. Zeker met pubers.. een actief en leerzaam uitje.
Mevr. Annemiek Pos over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Zo leuk, een stad op een andere manier bekijken. Het smaakt naar meer.
Dhr. Arjo Coppelmans over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was erg leuk om te doen. Je bent samen bezig en lekker buiten. De tijd heeft een drive om zsm de vragen en opdrachten te doen.
Mevr. Cora de Wit over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een aanrader! Leuke activiteit met gezin/groep of samen.
Mevr. A de Lange over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wat was dit leuk om te doen! Ik raad het iedereen aan.
Dhr. Marc Hamel over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Monique van der Neut over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om een stad te verkennen met een puber. Helaas kun je niet alles rustig bekijken als je iemand bij je hebt die het record wil verbreken ☺️
Dhr. Rick Herman over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Mandy van den Heuvel over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, zeker nu in de coronatijd waarbij er verder weinig mogelijkheden zijn. Echt een aanrader.
Mevr. Stefanie Joosten over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Gipsy Peters over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke buitenactiviteit om met een klein groepje familie of vrienden te doen.
Mevr. Lisette Diaz over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was wel super leuk om te doen en je leert de stad kennen dus ik ga het zeker nog een keer doen in een andere stad
Dhr. Willem Burg over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke zoektocht door een stad die we niet kenden, een perfecte manier zeker met kinderen
Mevr. marjan van de weerd over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, wij deden het met ons gezin, incl 3 pubers. De ene is het wat sneller beu dan de andere maar we gaan het zeker nog een keer doen in een andere stad.
Dhr. S.A.M. Terpstra over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Carfita Abascal over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk. Ga ik zeker nog een keer doen met dezelfde vriendin
Mevr. Marion Jak over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke activiteit en een leuke manier om een stad te leren kennen. Wij bezochten Delft, mooie stad met veel historie. Spel zat goed in elkaar met verrassende vragen. Ook goed te doen voor onze kinderen van 9 en 11 jaar. We gaan het zeker nog eens doen!
Dhr. Dennis de Blok over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Koen Peters over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk, echt een aanrader vooral als je iets over de stad wil leren
Dhr. Maurice Raes over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit om met, normaal minder gemotiveerde kinderen, door een stad te lopen!
Mevr. Rosan van der Lee over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De opdrachten waren erg afwisselend. De een wat moeilijker dan de andere, maar dat maakt het juist leuk. De route vond ik vrij beperkt: je moest vaak langs dezelfde plekken. Leuk dat er een mooi stukje geschiedenis bij veel vragen te lezen was.
Mevr. Ellen van der Kraan over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om de stad Zwolle op deze manier te leren kennen en details te ontdekken die je anders waarschijnlijk niet opgevallen zouden zijn. Voor herhaling vatbaar in een andere stad!
Mevr. Hester Heyning over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht om te doen. Weer eens wat anders. Je leert ook nog wat over de stad. Het enige jammere is het einde van de tocht, dat is wat teleurstellend als je zelf de uitgang niet vindt.
Mevr. Kelly Schardam over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke manier om zo door de stad te wandelen. Echt een aanrader!