Reviews

Mevr. Yvonne van Eijk over Middelburg

5 jaar geleden
Een erg leuke manier om een stad te ontdekken zelfs in de regen. Dit was voor ons de derde keer en weer een succes.

Mevr. Marie-Sophie Schamp over Breda

5 jaar geleden
Leuke manier om stad te “bekijken”.

Dhr. Sven de Peijper over Middelburg

5 jaar geleden
Was een super manier om een stad op een andere manier te ontdekken

Mevr. Sanne van der Geest-Hulsteijn over Delft

5 jaar geleden
Wat een heerlijke activiteit was dit! We deden Escape tour Delft. We gingen er fanatiek in en hebben echt flink door moeten werken om de tocht af te ronden binnen de gestelde tijd. De opdrachten waren soms uitdagend maar het is ons gelukt en we hebben er ook nog iets van opgestoken. Perfect coronaproof uitje. We gaan er zeker meer doen.

Dhr. Hans Kramer over Zwolle

5 jaar geleden
Super leuke manier om de stad te ontdekken en te verkennen. Goed opgezet en uitstekende informatie. Sla de tips om te zorgen voor een 100% gevulde batterij niet in de wind! Heeft ons van een goede score tegengehouden! Maar meedoen is belangrijker dan winnen! :)

Mevr. Helma Stolze over Harderwijk

5 jaar geleden
Voor volwassenen leuker dan voor kinderen/tieners ivm hoog geschiedenis gehalte. Vrij prijzig voor een ' licht actieve' stadtour.Harderwijk is leuke stad, je komt op leuke bijzondere plekken en gebouwen.

Dhr. Taco Spanbroek over Alkmaar

5 jaar geleden

Mevr. Inge Veugen over Den Bosch

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit in Den Bosch. Wel jammer dat je vooral in het begin door dezelfde straten heen en terug loopt.

Mevr. Ingeborg Pronk over Haarlem

5 jaar geleden

Dhr. Steven Koenen over Texel

5 jaar geleden

Mevr. Pascale van den Hoven over Amersfoort

5 jaar geleden
Superleuke activiteit voor het hele gezin.

Dhr. Ronald Tolboom over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke tocht om te doen, voor herhaling vatbaar voor een andere stad.

Mevr. Eva Jansen over Den Haag

5 jaar geleden
Hele leuke manier om een stad te verkennen en er wat meer over te weten te komen! Ik ga het zeker nog een keer doen! De punten lagen niet te ver uit elkaar waardoor het niet te lang lopen was tussen de opdrachten door. Wel veel historische feitjes wat voor de jongsten onder ons wel een uitdaging was (11 jaar).

Dhr. Hendrik Venema over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Lieve van Brakel over Maastricht

5 jaar geleden
Hele leuke tour door de stad!

Mevr. Willy van Os over Kampen

5 jaar geleden
Een echte aanrader, zeker in deze tijd. Helemaal Corona-proof, lekker buiten. Ook leuk om in een stad te doen die je kent of denkt te kennen

Dhr. joeri hehemann over Amersfoort

5 jaar geleden
super leuke speurtocht met een mooie route door amersfoort. Echt een aanrader.

Mevr. Shauntey Derby over Haarlem

5 jaar geleden
This was so much fun. I'm doing this again in the future but in a different city.

Dhr. Bart Toirkens over Maastricht

5 jaar geleden

Dhr. Ruben Kos over Delft

5 jaar geleden

Dhr. Derco Sportel over Haarlem

5 jaar geleden
Makkelijke vragen, maar een erg leuke wandeling gehad door de stad.

Mevr. Lindsey Zimmerman over Rotterdam

5 jaar geleden
Ondanks dat we niet zijn ontsnapt heb ik een enorm leuke middag gehad! Een ideaal en gezellig uitje in corona tijd! Het is wel flink doorstappen om te ontsnappen.

Mevr. Clarice Egbers over Deventer

5 jaar geleden
Het was een erg leuk spel! Leuke nieuwe dingen te weten gekomen over Deventer.

Mevr. Marit SLIJKHUIS over Kampen

5 jaar geleden
Het was erg leuk om te doen en om in straatjes te komen waar je normaal gesproken niet snel komt