Reviews

Mevr. Kim ten Tije over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke uitdagende game, mooie plekken gezien en veel geleerd over de historie van Zwolle

Mevr. Lisa Don over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Judith Schalk over Eindhoven

5 jaar geleden
Erg leuk om met pubers te doen!

Mevr. Janet van Engelenhoven over Den Bosch

5 jaar geleden
Goede prijs, leuk uitje tijdens Corona

Mevr. Sabrina Maaskant-Braat over Rotterdam

5 jaar geleden
Super leuke manier om een stad te ontdekken. Ook prima te doen met (niet te kleine) kinderen.

Dhr. Jeffrey klarenbeek over Nijmegen

5 jaar geleden
Geweldig leuke speurtocht gehad! Aanrader voor een leuke stadswandeling met opdrachten die goed te doen zijn voor iedere leeftijd (8jr +)

Mevr. Anita Gangemi over Maastricht

5 jaar geleden
Leuk interactief spel met wandeling en zoektocht door Maastricht. Een aanrader!

Mevr. Sofie Hendriks over Gouda

5 jaar geleden
Leuke tocht door Gouda gemaakt! Afwisseling tussen kennisvragen en opdrachten. Gezellige activiteit!

Mevr. Tamara Simons over Zutphen

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen en je ziet ook nog wat van de stad.

Mevr. Marije Dijksma over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Kim Struiken over Utrecht

5 jaar geleden
Great tour! Very entertaining

Dhr. Pim Haasbroek over Nijmegen

5 jaar geleden
Erg leuke ‘escape-speur-wandeltocht’. Zo kom je nog ‘s ergens!

Mevr. Lianne Smink over Kampen

5 jaar geleden
We vonden het een erg leuke tour door Kampen, mooi dat de historie zo ook tot leven komt van een prachtig, dappere man! Het soort vragen dat gesteld wordt is minder uitdagend dan de gemiddelde escape room waar je echt meerdere mensen nodig hebt en op verschillende manieren moet denken. Niet te min hebben we ons vermaakt en is het allemaal heel goed opgezet!

Mevr. Fenna Schiks over Texel

5 jaar geleden
Erg leuk spel! Leuke vragen en opdrachten. Vooral erg leuk in de corona tijd!

Dhr. rick kooreman over Apeldoorn

5 jaar geleden
Hartstikke leuk om te doen met mijn gezin!!

Mevr. Manon Van der Meer over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuk om de stad op spelenderwijze te ontdekken. 2 uur is goed te doen. En als je ook een beetje om je heen kijkt krijg je ideeen om daarna nog te doen.

Dhr. Erik Basten over Amersfoort

5 jaar geleden
Mooie mannier om n stad te verkennen .Je komt op plaatsen waar je normaal gesproken niet komt. TOPPIE

Dhr. Marinus De bruin over Amersfoort

5 jaar geleden
Het was echt super leuk! Ook met jonge kinderen!

Mevr. Denise Speckamp over Arnhem

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen met gezin of vrienden. Leuke vragen. Alleen jammer dat het op tijd gaat.

Mevr. Yvette von Holtz over Den Haag

5 jaar geleden
Super leuk! Doen het zeker nog een keer

Mevr. Marcella Le Pair over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Marlon van Raak over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Marloes Zewald over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuk uitje. Met twee of meer!

Mevr. Miriam van der Hut over Zwolle

5 jaar geleden
Hele leuke manier om een stad te verkennen! Je ziet dingen die je anders niet zou hebben opgemerkt. Navigatie werkt goed en het zijn leuke opdrachten. De tour duurde net even te lang en 1 bordje was niet te vinden, maar al met al een erg leuke activiteit.