Reviews
Mevr. Laura van Lith over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad eens op een andere manier te zien en op plekken te komen waar je normaal nooit komt. De opdrachten waren goed uit te voeren al zijn er een paar bij die we nu nog niet kunnen vinden
Mevr. marielle van logchem over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om op deze manier een stad te ontdekken
Dhr. sijbrand keijser over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
erg leuk spel om toch op specifieke plaatsen in een stad terecht te komen.
tevens leer je iets van de stad en haar geschiedenis.
Mevr. Saskia Pietersen-Leerkes over Zutphen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke leerzame speur/puzzeltocht. Zo leer je een stad ontdekken op een leuke manier
Mevr. Wieke Bouwes over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Melanie Kleijburg over Rotterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Miranda Kok over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht, doordat de verhaal lijn leuk, leerzaam en amusant is. De opdrachten zijn variërend en leuk bedacht. Je wordt langs mooie panden in de binnenstad van Den Haag geleid, en je hebt voldoende tijd het doel te halen (zonder te hoeven rennen).
Mevr. Nike Buis over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om de stad te leren kennen en om andere dingen te zien
Mevr. Ans Van Ghent over Amersfoort (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. S. Duursma over Amersfoort (familie)
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuk om op een andere manier de stad te verkennen. Voor de kinderen (6 en 8) waren helaas een aantal opdrachten echt te lastig in de familie editie. Ik vind het vrij veel geld voor wat je ervoor terug krijgt (een lege accu, want jeetje wat slurpt het spel je accu leeg, en verder niet zoveel). Wel een leuke ervaring, maar het geld niet waard. Sorry.
Dhr. Arie Van Buuren over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke manier om de stad te kennen en meer dan het geld waard. Een hele goede combinatie, spel, bezichtigen, leerzaam en spanning. En ontlading bij behalen.
Dhr. Robin Smid over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben een erg leuke tour door Maastricht gedaan. Voor ons weekendje weg zochten wij een activiteit die wij tijdens de Corona beperkingen alsnog konden doen. Na een tijd op Google zoeken kwamen wij bij escape tours uit. Hier hebben wij geen moment spijt van gehad. Wat een leuke activiteit om te doen. Je bezoekt plekjes in de stad waar je anders niet zou komen. Het verhaal zat goed in elkaar en op een leuke interactieve manier kom je een stuk meer over de stad te weten.
Wij zullen in de toekomst zeker nog een aantal escape tours doen!
Mevr. Lianne Zoontjes over Haarlem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk alternatief voor een ‘gewone’ stadswandeling. Leuke opdrachten, top app. We gaan het zeker nog een keer doen in een andere stad
Dhr. Tahar Van der straaten over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke bezigheid en je ziet veel leuke stukken van Gouda
Mevr. Wendy Hempenius over Bolsward
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ien Klaassen over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen. Je kijkt naar een andere manier naar een stad. Reuze gezellige middag gehad.
Mevr. Cc Balder over Alkmaar
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route, goed verhaal, de vragen zijn goed te doen en je hebt genoeg tijd. We gaan dit zeker nog een keer in een andere stad doen.
Mevr. Iris Smits over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het is een onwijs leuke escape tour die je veel leuke plekjes in het centrum van Den Bosch laat zien. Ook voor mensen die al bekend zijn in Den Bosch is dit een aanrader. De vragen zijn niet al te moeilijk, waardoor we zonder veel moeite de escape tour hebben kunnen voltooien.
Dhr. Wouter Jansen over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Rogier IJsendorn over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Petra Lemstra over Bolsward
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was leuk en goed georganiseerd. Niet te moeilijk en niet te makkelijk.
Mevr. Annemieke van de Goor over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sylvia Galan over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was leuk. Een paar vragen erg onduidelijk. Een vraag over groene en witte garagedeuren, was één van de groene deuren geverfd. Paar vragen was echt niet van te vinden waar het antwoord te vinden was.
Maar ook zonder die antwoorden was de oplossing te vinden
Dhr. michel postma over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★