Reviews

Mark over Zutphen

1 jaar geleden
prachtige stad, geweldig spel

Nadine over München (Deutsch)

1 jaar geleden
Insgesamt eine tolle Tour, sehr zu empfehlen. Was uns nicht so gut gefallen hat: An manchen Stellen wussten wir nicht, nach was wir suchen sollen, und haben Google zu Hilfe genommen beziehungsweise einfach geraten. Aber die meisten Aufgaben waren super durchdacht und wir haben Dinge kennen gelernt, die wir vorher nicht über unsere Stadt wussten. Sehr schön gestaltet, alles fußläufig erreichbar, wir hatten eine wirklich tolle Zeit.

T.H.C.M. over Maastricht

1 jaar geleden
Wat een ontzettend leuke tour voor ons team met fysiek gezonde mensen Helaas was het voor 1 team niet mogelijk om de tour te lopen ivm rolstoel en kinderwagen. Dit stond helaas niet in de beschrijving. We hebben er ( inclusief pauze ) 3,5 uur over gedaan

Maaike over Haarlem

1 jaar geleden
Leuke tour om Haarlem op een andere manier te leren kennen!

peter over Brugge

1 jaar geleden
Heel erg leuk om zo de stad te leren kennen en de drukke toeristische plekken grotendeels te ontlopen.

Wouter over Elburg

1 jaar geleden
Ik vond het erg leuk ook al is het een klein dorp toch is er veel van te maken

Linda over Deventer

1 jaar geleden
Super leuke dag gehad. De groep was groter dan het aanbevolen aantal per groep, maar dat mocht voor ons de pret niet drukken. We hebben een super leuke dag gehad en de kinderen hebben genoten!

Bianca over Deventer

1 jaar geleden
Leuke manier om de stad te ontdekken!

Dorien over Harderwijk

1 jaar geleden
Super leuke escape tour gehad. Wij waren in Harderwijk. Het was echt geslaagd en ook nog een interessant.

bernadette over Gent

1 jaar geleden
Toffe manier om gent beter te leren kennen. Weg vinden niet altijd evident. Maaaar fun gehad.

Corinne over Mechelen

1 jaar geleden
Heel leuke manier om een stad te leren kennen. Je loopt steegjes in die je anders voorbij loopt en komt al spelenderwijs zaken te weten over de stad. Top!

Anita over Harderwijk

1 jaar geleden
Super leuke speurtocht, waar bij je vaak goed moet zoeken.

Gemma over Sneek

1 jaar geleden
Mooie stad en een leuk verhaal, opdrachten waren ook erg divers en interactief. Erg leuke activiteit voor bij mooi weer!

Milou over Naarden

1 jaar geleden
Leuke manier om Naarden te ontdekken met deze tour. De opdrachten zijn leuk genoeg, begint erg makkelijk, later wat meer uitdaging. De pauze knop is wel een kriem en niet goed werkbaar. Daarnaast zijn de gps punten zijn niet altijd accuraat met de opdracht of uitkomst.

Patrick over Bern (Deutsch)

1 jaar geleden
.

liesbeth over Maastricht

1 jaar geleden
Gisteren een leuke tour in Maastricht gelopen. Met een lekkere pauze op een terras te doen binnen vier uur. We zijn op plekken gekomen waar we nog niet waren geweest !

Madelon over Amersfoort

1 jaar geleden
Al veel Escapetours gedaan, elke keer een leuke manier om met het gezin een stad te bezichtigen.

Albert over Deventer

1 jaar geleden
Leuke activiteit om dingen te ontdekken en mooie straten en gebouwen te zien in een plaats

Sandra over Magdeburg (Deutsch)

1 jaar geleden
Wir haben heute diese Tour gemacht.. Auch mit Kindern war das gut zu schaffen und sie konnten bei den Rätsel gut mitmachen und mitraten. Auch wenn wir an einigen Stellen eine falsche Antwort hatten, konnten wir das Ziel gut finden. Danke für den schönen Vormittag.

Kjelt over Haarlem

1 jaar geleden
Hele leuke manier om de stad te verkennen!

Beverly over Bath (English)

1 jaar geleden
We had lovely weather and loved finding new parts of the city and it was a great way to spend time together. Will do another one in a different city.

Wieland over Utrecht

1 jaar geleden
Heel erg leuke manier om de stad te verkennen.

Myra over Den Bosch

1 jaar geleden
We hadden zon en een leuke wandeling door den bosch met opdrachten die goed te doen waren (mits je goed kijkt en leest). Op naar de volgende 🙃

Fieneke over Rotterdam

1 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen. Ik was samen met een vriendin een team van 2. Dit was goed te doen. Sommige opdrachten wat lastig, maar de meesten heel toegankelijk. Leuk gebruik gemaakt van standbeelden en gebouwen onderweg en ook nog wat wetenswaardigheden. Bij twijfel zou ik het zeker doen!