Reviews
Jenny over Alkmaar (Groep)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was een leuk uitje. 2 uur is misschien wel een beetje kort.
Natascha over Den Haag
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heerlijke escape in Den Haag. Leuke plekjes gezien, ook een leuke kroeg in het steegje waar je anders niet zou komen. Ik kan noet wachten op mn volgende City Escape.
Tamar over Tilburg (groep)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk! App is heel duidelijk en werkt goed. Leuk om op deze manier meer van Tilburg te weten te komen.
Elles over Deventer
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Geweldig leuk om te doen!
Jesca over Leeuwarden
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Was erg leuk om de stad op een andere wijze te bekijken dan wat je normaal doet.
Theresa over Nijmegen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Opnieuw leuke tour en leuke manier om stad te ontdekken
Agnes over Verona
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om een stad te ontdekken. Een echte aanrader!
Simone over Harderwijk
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Samen met mn zussen de Escape Tour in Harderwijk gedaan. Een erg mooie stad en een leuke afwisselende tour. We hebben genoten en raden deze van harte aan.
Marion over Harderwijk
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke escapetour waarbij je ook meer over de stad zelf te weten komt
Danielle over Kopenhagen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour. Alleen had liever meer van de binnenstad gezien qua highlights. De focus vooral rondom de winkelstraat.
Joyce over Gent
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een hele leuke Escapetour gehad in Gent!
Het is een leuke manier om de stad te zien.
De vragen waren erg leuk en de informatie daaromheen ook.
Je krijgt 2 uur de tijd voor een plekje op de Hall of Fame, maar uiteindelijk heb je maximaal 4 uur. Op die manier kun je ook nog ergens naar binnen of rustig ergens een foto van maken.
Aanrader!
Martin over Vlissingen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke, maar best moeilijke Escapetour in Vlissingen.
Maroeska over Deventer
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke middag gehad
Henk over Apeldoorn
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke route, mooi verhaal en mooie afwisseling van puzzels. Leuke dag gehad
Maarten over Eindhoven
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een mooie manier om de stad Eindhoven te verkennen!
Willyan over Den Bosch
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
We wonen bijna in Den Bosch. Maar toch nog een hoop plekken gezien waar we nog nooit geweest waren. Echt een aanrader.
Marjo over Roermond
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Deze escape tour is ook zeer geschikt om samen met kinderen te doen. Verder blijft het leuk om een stad te ontdekken aan de hand van een escape tour, ook als je deze al kent. We hebben een paar nieuwe, mooie plekjes in Roermond ontdekt!
Mandy over Gent
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het verhaal was niet heel spannend. Wel een hele leuke tour. In level 4 waren niet alle antwoorden even goed te vinden. Sterker nog; soms was de bedoeling van de vraag niet helemaal duidelijk. Ook een aantal dat als antwoord ingegeven moest worden, klopte volgens jullie niet. We bleven natellen en kwamen toch echt op ons eigen antwoord uit. Zonde van de tijd, haha.
Verder natuurlijk erg leuk dat er veel mooie plaatsen in Gent te zien zijn. Normaliter kwamen we niet verder dat de Vrijdagmarkt en het winkelgebied. Hele mooie gebouwen en bruggen gezien onderweg. Super!
Christa over Amersfoort (familie)
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
De tour was geschikt voor kinderen. Opdrachten waren niet te moeilijk (al hebben we niet alles kunnen vinden) en niet te lang. Het is jammer dat je niet terug kan naar een vorige pagina. Soms werd er te snel doorgeklikt en konden we niet terug, waardoor we punten misten.
Ilse over Hattem
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke tour door de stad in het verleden. Het rook heerlijk bij de bakkerij museum en toch voelden we de hete adem van het leger in onze nek. We hebben heel wat afgesjouwd, maar toch net buiten de tijd de geheime uitgang gevonden.
Rob over Enkhuizen
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke Escape Tour. Ik vind het wel jammer dat een wat onsympathieke overkomende dame de hoofdrol speelt in het verhaal.
Simone over Göteborg
1 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te ontdekken. Goteburg is prachtig!