Reviews
Marijke over Amersfoort
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen, je ziet de stad van een andere kant
Ilona over Volendam
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Een ontzettend leuke manier om een stad / dorp te keren kennen. We wonen vlakbij Volendam maar zijn op plekken geweest die we niet kenden.
Richard over Haarlem
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk wandeling door Haarlem, en onderweg leuke opdrachten voor de kinderen
Alexander over Hattem
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Wel leuke speurtocht waarbij je ook in de niet standaard straatjes komt.
Demy over Krakau
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour om de stad krakow te ontdekken en zo op mooie plekken te komen! Een echte aanrader.
Mevr. Zoë Van Zantvoort over Tilburg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Tim over Luik
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke escape tour, redelijk duidelijk maar niet te makkelijk.
Karlijn over Leiden
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Vragen zijn makkelijk, route goed te doen in 2 uur. Leiden mooie stad.
Karla over Amersfoort
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad teleren kennen. Het verhaal mag voor ons wat korter.
Esmerij over Florence
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Was superleuk! Erg geschikt met kinderen, alle opdrachten waren goed te doen. En hele leuke manier om de stad te verkennen!
Cynthia over Eindhoven
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke laagdrempelige activiteit.
Marjo over Deventer
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben echt een hele leuke dag gehad!
Corine over Zagreb
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke escape tour, beetje jammer dat hij wat kort duurde..
Marijke over Middelburg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk om zo de stad te ontdekken. Je ziet dingen die je anders niet zou zien
Liesbeth over Hattem
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke puzzeltocht door Hattem met afwisselende opdrachten
Astrid over Aken
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Op zich een leuke tour. Een aantal vragen vonden we iets lastig.
Solveig over Maastricht
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om te doen! Mooie manier om de stad te leren kennen. Was lekker competitief als familiezitje
Veronique over Edinburgh
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Weer een stad gedaan!
In deze zaten wel wat veel dezelfde soort puzzels, maar als vanouds een mooie tocht.
Sander over Hamburg
10 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te verkennen. Toelichting op antwoorden kan iets duidelijker.