Reviews

George over Brussel

1 maand geleden
Leuke route door de stad,

Caitlin over Brussel

1 maand geleden
👍🏼

Ruud over Leeuwarden (Groep)

1 maand geleden
Ik heb alleen maar positieve reacties gekregen van mijn collega's

Mirjam over Amersfoort

1 maand geleden
Het was leuk

Daniel over Lissabon

1 maand geleden
Wij hebben een leuke tour in Lissabon gehad. Het verhaal is boeiend en je komt op plekken waar je anders niet was geweest. Zeker een aanrader.

Kitty over Zutphen

1 maand geleden
Leuk op op deze wijze de stad rond te lopen

Martin over Arnhem

1 maand geleden
Leuke tour gehad . Was de eerste keer dus moesten soms wel goed kijken en opletten. Ik was met twee dames dus was niet zo handig dat de winkels open waren 🤣🤣

Esther over Londen

1 maand geleden
Wat een leuke manier om straatjes te zien waar je normaal niet zomaar zou komen. Intens genoten! Maar hoe mensen dat in 2 uur doen, geen idee😂

Judith over Elburg

1 maand geleden
Deze tour in Elburg was er weer 1 waarvan we zeggen; deze was echt leuk! We waren op dat moment niet de enige die het speelden ( feestdag ) maar dat gaf onderling ook wel een speelse en grappige strijd op. De escape bevatte geen foutjes of iets wat te moeilijk te vinden zou zijn. Het had van ons nog wel wat langer mogen duren.

Daan over Brielle (English)

1 maand geleden
Good, but when doing in another language, the boards on the streets are still in Dutch. These EscapeTours cant do anything about it. I get that

Patrick over Zutphen

1 maand geleden
We hebben op een leuke manier genoten van de mooie hoekjes van Zutphen. Echt een leuke tour door een leuke stad.

Duco over Haarlem

1 maand geleden
Leuke manier om zowel de stad te leren kennen als puzzelend bezig te zijn.

Gerda over Naarden

1 maand geleden
Leuke tocht, leuke plaats en gezellige opdrachten

Wilma over Zierikzee

1 maand geleden
Zierikzee, geweldige historische stad. 3,4 km lopen, verrassende vragen, mooie straatjes. Weer een mooie belevenis erbij!

Yvonne over Gouda

1 maand geleden
Super leuke tour. Competitie element was leuk als teambuilding. Goed te doen qua afstand en tijd. Je komt op plekken waar je niet zo snel loopt.

Franziska over Haarlem (English)

1 maand geleden
War wirklich super!

Nanou over Lier

1 maand geleden
Leuke afwisselende vraagstukken en een mooie stad om te bezoeken!

Remi over Vlissingen

1 maand geleden
Erg leuk en leerzaam. Helaas niet bij de uitgang uitgekomen. We denken het wel te weten maar hrt stortregende en de 2 uur waren voorbij.

S over Valkenburg

1 maand geleden
Hele leuke manier om Valkenburg verder te ontdekken. Het is ons helaas niet gelukt in 2 uur af te ronden.

Teresa over Warschau

1 maand geleden
Sommigen raadsels waren niet duidelijk uitgelegd b.v de eerste. Wij weten nog steeds niet wat daar de bedoeling was.

Yorgo over Amersfoort

1 maand geleden
Leuke ronde door de stad met puzzels/opdrachten langs de mooie stadspunten van Amersfoort!

Laura over Zwolle

1 maand geleden
Nu al een aantal keer een escape tour gedaan. Echt een aanrader!

Iris over Zagreb

1 maand geleden
Het was een leuke tour met leuke vragen. Wederom een top activiteit om de stad te verkennen en veel te zien.

Karin over Luik

1 maand geleden
Een escapetour is een traditie geworden binnen ons gezin. Dus als we met elkaar oppas zijn dan gaan we altijd de strijd aan. De opdrachten zijn leuk en over het algemeen goed te doen. Wat betreft Luik, persoonlijk vond ik het niet echt een mooie stad en dat is jammer. De tijd van 2 uur is vrij krap ivm de tijd die ook nodig is om te klimmen en dalen in de stad