Reviews

Mevr. Milly Schippers over Maastricht

9 maanden geleden
Heel leuk om een stad op deze manier te verkennen

marjo over Alkmaar

9 maanden geleden
leuk

Paulien over Trier

9 maanden geleden
Leuke manier om de stad te ontdekken! Een aanrader

Petra over Delft

9 maanden geleden
Super leuke dag gehad. Ondanks de regen, gezellig gewandeld met onze vriendengroep in 3 teams.

Linda over Siena (groep)

9 maanden geleden
Leuk om te doen. Maar ondanks dat dit jaar twee was, weer niet gered. De tocht is net te lang. Je loopt best omhoog en omlaag.

Ingmar over Sneek

9 maanden geleden
Leuke manier om een stad te leren kennen..

Bea over Maastricht

9 maanden geleden
Erg leuk om te doen

Claudia over Doesburg

9 maanden geleden
We hebben een hele leuke gezellige en informatieve tour gehad.

J. de over Den Haag (groep)

9 maanden geleden
We hebben de tour gelopen als teamuitje. We zijn een Haagse school, maar toch zie je Den Haag, met het verhaal van de tour erbij, weer met heel andere ogen. De collega's waren enthousiast en wij kijken terug op een leuke activiteit.

Arnold over Arnhem

9 maanden geleden
Het was een leuke middag. Dingen in Arnhem gezien die ik nog niet eerder gezien heb. Leuk dus!

Sanne over Deventer

9 maanden geleden
Heel leuk!

Ineke over Den Bosch

9 maanden geleden
De escapetour voerde langs sfeervolle gezellige staatjes en steegjes en de moeilijkheidsgraad was ook goed waardoor je ook van de omgeving kon genieten.

Melanie over Heidelberg (Deutsch)

9 maanden geleden
siehe Bemerkung

Sanne over Maastricht

9 maanden geleden
Leuk om te doen. Soms is navigeren lastig. En jammer dat het pauzepunt ver van de route af ligt. En dat je niet op je eigen moment pauze kan nemen. Niet te moeilijk maar zeker uitdagend.

Lut over Gent

9 maanden geleden
Leuk om doen, jammer dat de weergoden ons halverwege de tour niet meer gunstig gezind waren 😏

Sharon over Zutphen

9 maanden geleden
We hebben inmiddels al verschillende escapetours gespeeld in Europa en Amerika. Een perfecte manier om een stad te leren kennen zonder dat je eindeloos door een winkelstraat hoef te slenteren.

Nicole van den over Haarlem (Groep)

9 maanden geleden
Leuke tour, nu Leiden en Haarlem gedaan. Altijd leuke activiteit (bij redelijk weer :))

Roy over Dusseldorf

9 maanden geleden
Leuk om de stad zo te verkennen. De app werkt ook prima. Maar jammer dat vooral snelheid beloond wordt.

Harold over Gouda

9 maanden geleden
Erg leuke escape tour! Mooie stadswandeling, waardoor je mooie stukken en gebouwen van Gouda ziet. Opdrachten zijn goed te doen en leidden ons naar de eindbestemming. Leuke middag gehad met ons gezin.

Kira over Münster (Deutsch)

9 maanden geleden
Die Tour war spannend gemacht. Bei vielen Touren hat man sehr monotone Rätsel, wie bspw. Einfaches Ablesen von Daten von einer Hauswand. Diese Tour war abwechslungsreich und interessant gestaltet. Außer die Zeit Begrenzung auf 2,5h an zu heben haben wir keine Verbesserungsvorschläge. Buchen wir gerne wieder,

Leandra over Salzburg (Deutsch)

9 maanden geleden
Insgesamt fanden wir das Spiel gut. Die Technik hat einwandfrei funktioniert und kaum Akku gezogen. Eine Powerbank brauchten wir nicht. Man läuft an vielen schönen Orten in Salzburg entlang. Die Strecke ist insgesamt ziemlich weit. Allerdings fanden wir einige Aufgaben sehr sehr schwer und nicht nachvollziehbar.

Marjan over Bolsward (Groep)

9 maanden geleden
Superleuk! App werkte goed, route werd goed aangegeven. Leuk dat er ook foto's gemaakt moeten worden!

Carla over Volendam

9 maanden geleden
Leuke tour waardoor je Volendam beter leert kennen en ook op andere plekken komt.

Carole over Middelburg (Deutsch)

9 maanden geleden
Ein paar Übersetzungen prüfen - ansonsten sehr sehr schöne Tour!