Reviews
Rieneke over Stockholm
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour met leuke weetjes waar je anders niet snel achter zou komen.
Je moet flink doorstappen, want die 2 uur heb je wel echt nodig. Dat maakt het wel uitdagend. Aandachtspuntje is dat je moet starten bij de ingang van het Vasamuseum; het park dat als startpunt wordt genoemd is erg groot, waardoor wij eigenlijk op de verkeerde plek startten en daardoor behoorlijk wat tijd kwijt raakten.
Rochelle over Brielle (English)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Ondanks wat fouten was het top om te doen.
Angela over Maastricht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
We hebben een gezellige middag gehad in Maastricht. Het was een super leuke manier om meer van deze mooie stad te weten te komen. De volgende keer gaan we naar Utrecht. Nu al zin in! Angela
Christine over Wien Gruppe (Deutsch)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Hilfreich wäre es, wenn der Gruppenleiter im Vorfeld erfährt wo sich der Ausgang befindet. Gerade bei Schulklassen ist es wichtig. Teams, die den Ausgang nicht gefunden haben, sollte auch mitgeteilt werden, wo sich der Ausgang befindet. Sonst ist es für größere Gruppen schwierig, sich wiederzufinden.
Wouter over Tilburg
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Was prima tour. We hebben wel ff Tilburg gezien op een andere manier
Hennie over Zutphen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Zutphen te ontdekken.
Wilma over Nijmegen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuke escape niet super moeilijk maar je loopt en ziet een mooi deel van Nijmegen en bent samen lekker actief bezig
Peter over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke tour en vragen . Fijn om op deze manier de stad te verkennen en na te denken over de gebouwen en hun geschiedenis
Chandra over Bergen op Zoom
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
3 tours besteld in ons mooie Bergen op Zoom om met de familie nog meer te zien en leren. Was sneller klaar als we dachten maar was er niet minder leuk door. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!
Onno over Nijmegen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
erg leuke manier om de stad te verkennen. Met onze dochters (10 en 12) heel leuk en goed te doen.
Marike over Zaltbommel
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Een hele leuke escapetour met leuke opdrachten, duidelijke instructie en goed te doen binnen de gestelde tijd. We hebben zo de stad veel beter leren kennen wat erg leuk was.
Danielle over Delft
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk om de stad op deze wijze te doorkruisen! Weer maakte het tot een geslaagde dag!
Romy over Harderwijk
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke tour gehad door de stad! Zo kom je bij schattige pleintjes uit met leuke feitjes over de gebouwen. Ook leuk dat het in thema is!
Arlette over Enkhuizen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke wandeling, met afwisselende puzzels. Het was even zoeken naar het eindpunt en jammer dat we een puzzel moesten gokken.
Jolanda over Apeldoorn
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Fijn dat er een pauze in zat! In Apeldoorn had ik wel vragen over Röntgen (opgegroeid in Apeldoorn) verwacht, maar die zaten er niet bij.
Ellen over Alkmaar
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om door een voor jou bekende stad te lopen met zo'n Escape Tour!
Jeltje over Texel
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk, vrij eenvoudige vragen. Eindpunt is niet bij het startpunt (was voor ons handig geweest om te weten)
Joey over Brussel
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke tour recht door het centrum van Brussel, daarnaast ook veel dingen gezien die we nog niet eerder gezien hadden!
Henk over Dordrecht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke speurtocht door Dordrecht! Krap qua tijd, maar dat houdt de vaart erin!
Former over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke en ontspannende manier om Amersfoort te ontdekken
Dhr. Pieter van den Dries over Antwerpen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke manier om een stad te ontdekken. Je komt op plekken waar je anders niet zi snel komen zou. De moeite waard!
Mevr. Charlotte Schalkwijk over Utrecht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel goed! Leuke tour.
Barbara over Venlo (Deutsch) (Gruppe)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Alles in allem eine wirklich schöne Art, Venlo zu erkunden, vor allem für diejenigen, die schon einmal hier waren oder die, die anschließend noch Zeit haben, den ein oder anderen schönen Platz noch einmal aufzusuchen.